StudioKarier > Usługi > Szkolenia > Profesjonalna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta

Dla kogo:
  • pracownicy działu obsługi klienta, recepcji

  • osoby które chcą w sposób świadomy, sprawnie prowadzić rozmowę z klientem

Cele szkolenia:
  • zwiększenie efektywności komunikacyjnej w trakcie obsługi klienta

  • uświadamianie i identyfikacja potrzeb rozmówcy

  • nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta

  • rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez określone postawy i zachowania

  • rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach

Program :
  1. Reguły i zasady budujące sukces w obsłudze klienta
  2. Zasady skutecznej komunikacji
  • komunikacja werbalna i niewerbalna
  • słuchanie, rozumienie, wyjaśnianie, reakcja na negatywne stwierdzenia
  • zasady, narzędzia, ograniczenia
  • techniki asertywnych zachowań
  1. Wizerunek pracownika obsługi klienta
  2. Kluczowe zachowania podczas kontaktu z klientem, budujące pozytywne relacje
  • nastawienie
  • co możemy, czego nie
  • elastyczność
  1. Zasady prowadzenia i porządkowania rozmowy, fazy rozmowy i pożądane kompetencje na poszczególnych etapach.
  2. Zastrzeżenia i obiekcje klienta
  • typy zażaleń i obiekcji
  • techniki radzenia sobie z obiekcjami
  • jak budować dobrą relację w sytuacji obiekcji
  • reklamacja klienta jako prezent
  1. Trudne sytuacje i pułapki w kontakcie z klientem i jak sobie z nimi radzić
Metody szkolenia:
 
wykład interaktywny, symulacje, odgrywanie ról, informacja zwrotna, ćwiczenia indywidualne i grupowe
 
Korzyści:
Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieli jak:
  • efektywnie nawiązywać pierwszy kontakt

  • z sukcesem kształtować wizerunek firmy w kontakcie z klientem

  • aktywnie słuchać i rozpoznawać potrzeby klientów

  • prowadzić trudne rozmowy

  • podtrzymywać dobre długotrwałe relacje

 
szkolenie trwa 2 dni
 
cena: 998 PLN +VAT
 
W cenie:
  • materiały szkoleniowe
  • przerwy kawowe
  • dyplom/certyfikat ukończenia szkolenia

Wróć